Dinsdag 9 februari sluiten we – door de sneeuwval – uitzonderlijk de deuren! Annuleren kan via het reservatiesysteem.

FAQ

Vragen en antwoorden

Heb je vragen over terreinreservaties, memberships, credits en events? Vind hier een antwoord op jouw vraag! Gebruik de zoekfunctie van jouw browser (CRTL+F of CMD+F) om te zoeken.

Mijn vraag gaat over...

Terreinreservaties

We groepeerden veel voorkomende vragen en de bijhorende antwoorden.

Terreinreservaties

Tot 8 keer keer per jaar kan een reservatie kosteloos geannuleerd worden en dat tot 4u voor het startuur van de reservatie.

Bij regenweer mag en kan er perfect gespeeld worden. Na hevige regenval is een padelterrein zelfs 15 minuten na de bui weer helemaal speelklaar.

Annuleren doe je via het reservatiesysteem van Tennis Vlaanderen. Het betaalde bedrag of credits worden automatisch teruggestort.

in.TERNATional beschikt over 6 dubbelspel en 1 enkelspelterreinen. Terrein nummer 1 is roelstoeltoegankelijk en terrein nummer 7 is het enkelspelterrein. Informatie over de faciliteiten vind je hier.

Je kan jouw reservatie controleren via het reservatieschema van Tennis Vlaanderen. Staat jouw reservatie op het schema in het rood? Dan is de betaling (nog) niet in orde.

Controleer of;

  • Het bedrag afgeschreven werd van jouw credits.
  • Als bij losse verhuur het bedrag via online betaling van je rekening is gegaan.

Terrein 1, 2 en 3 kan je afwisselend reserveren in blokken van 1u en 1,5u. Terrein 4, 5, 6 en 7 kan je reserveren in blokken van 1u. Daarbij dien je het reservatieschema te volgen.

Een willekeurig uur kiezen is niet mogelijk.

Hier kan je een overzicht van de terreinen en locaties terugvinden. De beschikbaarheid van de terreinen kan je raadplegen via ‘Reserveer‘.

Neen. Een terrein kan je ook reserveren als gast. Je betaalt als gast meteen het volledige terrein (de tarieven vind je hier). Als gast kan je slechts één reservatie op voorhand maken en kan je geen gebruik maken van het creditsysteem.

Als member krijg je tal van voordelen, ben je verzekerd en kan je gebruik maken van het creditsysteem. Ook kan je meerdere reservaties op voorhand maken. De voordelen ontdekken en lid worden? Check onze memberpagina. De meeste mutualiteiten betalen (een deel) van het membership terug.

Jazeker. Als je meerdere terreinen wil reserveren voor bijvoorbeeld een teambuilding, neem je contact met ons op (hallo@in.ternational.be) voor een gepersonaliseerd voorstel.

Ben je member van in.TERNATional?

Als member kan je, zonder gastspelers, 14 dagen op voorhand een reservatie maken. Wil je met gastspelers een reservatie maken, dan kan dat 7 dagen op voorhand en enkel tijdens de daluren. Je kan op voorhand twee reservaties tijdens de piekuren en twee tijdens de daluren maken (samen met andere members). Je volgende reservatie kan je pas maken wanneer een van je reservaties verlopen is.

Ben je geen member van in.TERNATional?

Als niet member, kan je 2 dagen op voorhand een terreinreservatie maken via ‘losse verhuur’. Je kan één reservatie op voorhand maken.

Daluren: van maandag t.e.m. vrijdag voor 17u00 en tijdens het weekend na 15u00/15u30.

Piekuren: van maandag t.e.m. vrijdag na 17u00 en tijdens het weekend voor 15u00/15u30 (zaterdag en zondag).

Memberships en creditsysteem

Je membership vraag je aan via deze pagina. Na de aanvraag, betaling en verwerking ben je lid van de club en geniet je van de voordelen.

Belangrijk: Houd er rekening mee dat het verwerkingsproces enkele dagen kan duren. Zelfs na het ontvangen van bevestiging e-mails van Tennis Vlaanderen, duurt het nog twee tot drie (werk)dagen om jouw membership bij in.TERNATional te verwerken en je kan gebruikmaken van de membershipvoordelen. Vraag dus ruim op voorhand jouw membership aan!

Wanneer je net member werd en de stappen doorlopen hebt via de website van Tennis Vlaanderen, ontvang je een e-mail met het betaalverzoek van de membershipfee (€25). Nadien moeten wij manueel controleren of we jouw fee ontvangen hebben op onze rekening. Na de ontvangst, voegen we jou toe aan de ledenlijst. Vanaf dan is je membership actief.

Houd er rekening mee dat het verwerkingsproces enkele dagen kan duren. Zelfs na het ontvangen van bevestiging e-mails van Tennis Vlaanderen, duurt het nog twee tot drie (werk)dagen om jouw membership bij in.TERNATional te verwerken en je kan gebruikmaken van de membershipvoordelen. 

Je zal tijdens het hele proces enkele e-mail ontvangen (zoals ‘Clubabonnement aangemaakt, goedgekeurd en verwerkt’). 

Intern bij in.TERNATional moeten we nadien nog enkele zaken in orde brengen. Dat kan tot enkele dagen duren. Zodra je credits kan gebruiken in het reservatiesysteem, is je membership actief.

Je membership duurt één jaar (rekenend vanaf de eerste dag van jouw inschrijvingsmaand).

Wanneer jouw membership bijna afloopt, brengen we jou daarvan op de hoogte. Je kan dan kiezen om jouw membership te verlengen.

Neen. Een terrein kan je reserveren als gast. Je betaalt als gast meteen het volledige terrein (de tarieven vind je hier). Als gast kan je slechts één reservatie op voorhand maken en kan je geen gebruik maken van het creditsysteem.

Als member krijg je tal van voordelen, ben je verzekerd en kan je gebruik maken van het creditsysteem. Ook kan je meerdere reservaties op voorhand maken. De voordelen ontdekken en lid worden? Check onze memberpagina. De meeste mutualiteiten betalen (een deel) van het membership terug.

Als member kan je ‘credits’ opladen op jouw account. Afhankelijk van het inlegbedrag, verhogen wij jouw speeltegoed met een bonus. Je krijgt dus méér geld, voor… hetzelfde geld. De extra speelgelden worden meteen en automatisch aan je saldo toegevoegd.

De huur voor een terrein blijft hetzelfde, maar omdat je meer speeltegoed kreeg, kan je meer terreinreservaties maken. Het is dus niet zo dat de huurprijs van een terrein daalt.

Check ‘tarieven‘ voor een volledig overzicht van de bonussen.

Members van in.TERNATional kunnen gebruik maken van het creditsysteem en krijgen tal van andere voordelen. Check alle voordelen en informatie via de memberpagina.

Neen. Aangekochte credits kunnen enkel gebruikt worden wanneer het membership actief is. Ongebruikte credits kunnen niet overgedragen, noch terugbetaald worden.

Wanneer je een terreinreservatie wenst te maken, reeds credits hebt aangekocht maar toch gevraagd wordt om het reservatiebedrag te voldoen (met de online bank), kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Je membership aanvraag is nog niet volledig verwerkt (zie ook vraag ‘Ik ben net member geworden, maar kan geen gebruik maken van het creditsysteem?’).
  • Je hebt onvoldoende saldo/credits om het terrein te reserveren.
  • Je nodigde gastspelers uit tijdens momenten waarbij er geen gastspelers zijn toegelaten.

Neen. Credits zijn enkel bruikbaar voor terreinreservaties met members.

Losse verhuur dient steeds afgerekend te worden met het online betalingssysteem van Tennis Vlaanderen.

Jouw opgeladen credits (en bijhorende bonus) blijven geldig zolang je lid bent van in.TERNATional. Jaarlijks ontvang je van ons een betalingsherinnering om je membership te vernieuwen.

Neen. Op dit ogenblik is het niet mogelijk om jouw credits te delen met gezinsleden of andere personen. We raden aan om per persoon credits op te laden.

We onderzoeken de mogelijkheid om in de toekomst gezinsaccounts en gedeelde credits te kunnen aanbieden. Schrijf in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Neen. Als member krijg je tal van voordelen, zoals toegang tot het creditsysteem. Met deze credits kan je reservaties maken aan een zeer voordelig tarief. Zie tarieven en memberships voor alle informatie.

Ja. De meeste mutualiteiten betalen (een deel van) jouw lidgeld terug. Wanneer jouw membership volledig verwerkt is, ontvang je een e-mail van Tennis Vlaanderen met een attest voor de mutualiteit. Dit attest heb je nodig voor een terugbetaling.
 
Check deze pagina, vind jouw mutualiteit en wordt geleid naar de nodige informatie.

Als je member wil worden, of wil spelen als gast, moet je een account aanmaken bij Tennis Vlaanderen. In sommige gevallen ben je reeds geregistreerd bij Tennis Vlaanderen omdat je ooit lid was van een tennisclub. Wanneer je het e-mailadres en/of wachtwoord niet meer weet van dat account, kan je mailen naar info@tennisvlaanderen.be. Zij kunnen jouw (oud) account aanpassen.

Ja. Dat kan tijdens de daluren in de week. Reserveren met gastspelers (ook als member) kan maximaal 7 dagen op voorhand en is beperkt tot 20 gasten per jaar.

In de groep ‘in.TERNATional Padel community‘ kan je verzoeken plaatsen om met andere members te oefenen, spelen, praten of gewoonweg om tips & tricks uit te wisselen. Veel plezier!

Bij jouw aanmelding als member, kreeg je een e-mail van Tennis Vlaanderen met als onderwerp ‘Clubabonnement IN.TERNATIONAL (7128) verwerkt’.

In die e-mail vind je de optie om een attest te downloaden. Dat attest kan je digitaal laten ondertekenen via members@in.ternational.be.

Shop en rackethuur

Ja, dat kan!

  • Tijdens de openingsuren van de KAN10: je kan ter plaatse padelrackets huren en ballen aankopen.
  • Wanneer de KAN10 niet geopend is, kan je (ter plaatse) telefonisch contact opnemen (het telefoonnummer vind je ter plaatse) waarna we jou verder helpen.
    Opgepast: Wanneer de KAN10 niet open is, kan je geen ballen huren of aankopen, enkel rackets huren.

Belangrijk: huur je ter plaatse padelmateriaal? Dan heb je een bankapp (zoals KBC, ING, Belfius, … of Payconiq), nodig op jouw GSM. Je kan niet betalen met een bankkaart.

Check onze shop om rackets aan te kopen!

Ongevallen en verzekering

Members van in.TERNATional genieten van een verzekering via Tennis Vlaanderen en Ethias. Om gebruik te maken van de verzekering moet je een bevestigde member zijn en jaarlijks de membershipfee voldoen. Klik hier om member te worden.

Wie geen member is van in.TERNATional kan hiervan geen gebruik maken. In het geval van een ongeval moet je aanspraak maken op je eigen verzekering.

Het gebruik van de parking, paden, andere faciliteiten en de KAN10 is volledig op eigen risico.

Heb je een ongelukje gehad tijdens het sporten? Auw! Veel beterschap.

Ben je member van in.TERNATional en wil je gebruik maken van de sportongevallenverzekering?

Stuur een e-mail met onderstaande gegevens naar members@in.ternational.be en we sturen jou de nodige documenten.

  • Voor- en achternaam
  • Lidnummer
  • Rijksregisternummer
  • Geboortedatum
  • Volledig adres
  • Beschrijving van het ongeval
  • Aard van de kwetsuur (links, rechts, arm, been, …)

Staat je vraag er niet tussen?

Contacteer ons en we beantwoorden jouw vraag met plezier!